FANDOM

Acbfv
Táto Wiki stránka obsahuje informácie ohľadom formátu ACBF (Advanced Comic Book Format), vrátane informácií o prehliadači ACBF Viewer, editore ACBF Editor a ďaľších súvisiacich nástrojov. Všetci sú vítaní túto Wiki rozšíriť o ďaľšie informácie (hlavne, čo sa týka prekladu z angličtiny). Stránky projektu Advanced Comic Book Format sa nachádzajú na https://launchpad.net/acbf, kde je možné aj stiahnuť najnovšie špecifikácie, XML schému, súvisiace nástroje a aplikácie, ukážkové komiksy a kde je možné aj nájsť repozitár zdrojových kódov.

popis ACBF formátuEdit

Šablóna:Main

ACBF nástroje a súvisiace aplikácieEdit

Táto sekcia obsahuje odkazy na podstránky rôznych nástrojov a aplikácií súvisiacich s formátom ACBF.

  • ACBF Viewer - je prehliadač komiksov v ACBF/CBZ/CBR formátoch. Je napísaný v pythone a existujú verzie pre Linux a Windows.
  • ACBF Editor - je editor, ktorý dokáže vytvárať komiksové CBZ archívy obsahujúce ACBF metadáta. Je napísaný v pythone a existujú verzie pre Linux a Windows.
  • ACBF Viewer pre Android - je port prehliadača ACBF Viewer na platformu Android. Je napísaný v pythone a využíva Kivy framework pre user interface.
  • mkacbf - je utilita na vytvaranie ACBF súborov s tradičným UNIX command line interface-om. Funguje pod Linuxom.
  • ComicsList- je dokument v tabuľkovom editore, ktorý sa dá použiť na tvorbu ACBF metadát.

NávodyEdit

Táto sekcia odkazuje na rôzne stránky s návodmi, ktorý popisujú tvorbu ACBF súborov.

Ďalšie informácieEdit

  • ACBF komiksy - obsahuje zoznam voľne šíriteľných komiksov, ktoré boli skonvertované do ACBF formátu a informácie o nich.
  • Online knižnice - zoznam online knižníc, kde je možné nájsť ACBF komiksy